Fika me Sofi

God Kväll!

Idag har jag varit nere i Huddinge och fikat me Sofi som är
Jockes flickvän...Det va första gången jag träffade henne och
det gick väldigt bra...Vi gick till Castello och åt lite lunch och
så pratade vi massa....Mest om J då, hihi....Sen tog vi en liten
promenad tills vi hamnade på Donken...haha....Hur kommer
det sig att man ALLTID hamnar där? Träffade på Putte,Niklas
och Puttes flickvän där och sen kom även Robino....Älsklingen
kom ner vid halv 3, han fick sluta mycket tidigare idag, jätte skönt...

Käkade en gång till på donken...haha...sen kom även Jocke ner....
Va roligt att träffa han igen...Förr kunde vi umgås men nu vet jag
inte va som har hänt :S men men...det är han som förlorar på det...

När Sofi och Jocke åkte gick jag och älsklingen till Expert och framkallade
lite kort...dom va jätte bra...

Just för tillfället gör vi inte så mycket...pojken sitter och kollar på tv och
jag sitter och håller på och kissar på mig...Har varit kissnödig i ca 2 tim
så det kan va dags att göra nåt åt saken...haha....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0