Grattis Mamma

Vill börja me att gratulera min mamma som fyller
49 idag, grattis mamma. Ska ringa och gratta lite
senare och när pojken kommer hem ska vi åka upp
och ge henne vår födelsedagspresent och på fredag
ska jag träffa henne i Huddinge och shoppa lite och
på Söndag ska vi bjuda henne på middag på Cypern
fast det vet hon inte än, har bara sagt att hon ska bli
kidnappad. haha.


Grattis på 49-årsdagen

Efter att vi har varit hos mamma ska vi till Maxi och
storhandla =) månadens höjdpunkt. Älskar att åka
och storhandla. haha.

För tillfället sitter jag och kollar på smallville, som
blandade in Saw btw. Me lekarna och allt det där.
Anyway....

Nä, nu ska jag bädda sängen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0