Hej Då, Stockholm

Dagens...

Mående: Väldigt bra :)
Låt: No doubt - Don't speak
Smink: Foundation, puder, mascara, eyeliner, ögonskugga
Klädsel: Jeansleggins, svart oversize tröja
Händelse: Jag och älsklingen lämnar Stockholm för ett par dagar
Planer: Städa klart, duscha, packa det sista, försöka ta lite nya kort på mig
Vill Ha: Riktig sommarvärme dom här fem dagarna
Saknad: Min klass :(
Fundering: Undra hur hösten kommer se ut?
Bästa: Att jag och älsklingen åker bort :)
Mat: Chili con carne med vitlöksbröd



Va riktigt trött imorse och ville bara sova men ändå gick jag upp med pojken.
Lade mig i soffan med täcke och kudde och kollade på Eurotrip. Älskar den
filmen. Jag vet, jag har ingen smak.

Idag ska jag städa lite, duscha och packa det sista. Ska försöka ta lite nya
kort på mig också, va ett bra tag sen jag gjorde det men jag känner ingen
lust me det längre. Men idag ska jag iallafall försöka.

Pojken ska hämta upp mamma när han har slutat och så ska vi bjuda henne
på middag innan vi åker in till stan och hämtar Patriks mormor och sen blir
det raka vägen till Tierp :) Ska försöka att skriva lite i bilen :P hehe. Annars
skriver jag ikväll när vi har kommit fram :) Pojken lovade mig att vi skulle fixa
en brasa och sitta där me en öl/cider ;) Både han och jag behöver verkligen det
här. Att komma bort och hitta tillbaka till varann, den sexuella biten alltså.

Men vi hörs sen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0