Ice Age 3

Dagens...

Mående:
Mår så jävla illa, aldrig mer lösgodis
Låt: Blandat
Smink: Foundation, puder, mascara
Klädsel: Svarta leggings, brun tunika, vitt linne
Händelse: En kusin till min mamma tog kontakt me mig idag via facebook :)
Planer: Tvätta bort sminket, ev duscha, kolla på tv
Vill Ha: Illamåendetabletter
Saknad: Solen
Fundering: Varför mår jag som jag mår? Är det nåt fel på mig? :S
Bästa: 3D är verkligen en bra uppfinning
Mat: Ja ni, jag vet inte. Mår illa men borde äta nåt. Kanske ris me currysås



Gich upp me Patrik imorse igen, fast jag är hur trött som helst. Va är mitt
problem? Allt har blivit helt konstigt dom senaste veckorna. Äh, jag orkar
inte bry mig.

Idag har jag inte gjort mycket. Slappat, haft tråkigt. När pojken kom hem så
hoppade han in i duschen och så drog vi till Heron City för att kolla på Ice Age
3 i 3D-format. Den va hyfsad men jag älskade att den va i 3D, det va hur coolt
som helst.

Vill passa på att gratulera Christina till körkortet :D Grattis gumman.

Nu sitter jag i fåtöljen vid balkongen och typ hyperventilerar pga illamående.
Kände redan när vi åkte från bion och illamående kastade sig över mig. Vill
ha illamåendetabletter. Är så fruktansvärt trött också. Känner mig helt jävla
konstigt, är jag på smällen eller är jag allvarligt sjuk? Haha.

Nu ska jag försöka få i mig lite ris och currysås.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0