Illamående som attans

Dagens...

Mående:
Illamående, kallsvettig, trött
Låt: Fame - I'm gonna live forever
Smink: Ingenting
Klädsel: T-shirt
Händelse: Öh? Va?
Planer: Duscha, diska, gå ner till centrum och köpa frukt när pojken kommit hem
Vill Ha: En fläkt :P
Saknad: M faktiskt
Fundering: Om det nu inte är så, varför mår jag då som jag mår? :S
Bästa: Att jag inte ha kräkts än (= woohoo
Mat: Mat är det sista jag tänker på nu *usch*



God Dag!

Jag lovar att jag skulle kunna sova i hundra år...Idag är jag verkligen
trött....Och illamåendet kommer och går....Men är glad så länge jag
inte kräks....

Skönt att det inte JÄTTEvarmt idag men jag svettas ändå som en
gris men jag fryser samtidigt....Min kropp gör uppror nu...det verkar
inte mycket bättre iallafall...

Jag ska snart hoppa in i en svalkande dusch och sen måste jag
diska lite...Sen ska jag nog lägga mig i sängen och vila...Ska stänga
dörrarna in till sovrummet för då blir det svalt där inne...Ska fan köpa
en jävla bordsfläkt...Dom kostar inte många hundralappar...Kan va
värt att investera i en sån :)

Vill att det ska bli Fredag och Lördag nu (= Längtar ju som bara den....

Ciao

Kommentarer
Postat av: Tine

Du kanske bara är skengravid. För någon som gärna vill ha barn så mkt så kan man lura kroppen till att känna som man känner när man är gravid. Finns massa fakta om det på internet. Finns även dom som har fått kroppen att producera mjölk i tuttarna för man är så inne i graviditeten som egentligen inte finns.



Bara en tanke.. ha en bra dag!

2009-07-01 @ 15:34:32
URL: http://frallanochvi.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar till Tine: Jo, jag vet att det kan va det också. Har också läst massa om skengraviditeter men det är mycket ovanligt. Och visst, jag längtar efter barn så fruktansvärt mycket men dom senaste månaderna har jag knappt tänkt på barn. Har haft fullt upp me skolan och annat. Därför misstänker jag att det här inte är någon skengravditet.

2009-07-01 @ 15:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0