Köpingen och boule

Somnade som en stock igår kväll, både jag och pojken va helt slut.
Sov jätte bra :) Vaknade imorse vid 9, tog en morgoncigg och sen
hoppade jag in i duschen och sen piggnade jag garanterat till liv
då varmvattnet tog slut och jag precis har tvålat in mig. Brrr. Men
sen gick man ut och blev varm igen :)

Vi åkte in till Köpingen=Tierp centrum och handlade lite mat och så
och sen åkte vi tillbaka till stugan.

Har precis spelat boule och jag överklassade pojken lätt. Första
omgången vann jag 5-4, andra omgången vann jag 5-1. Haha.

Nu ska jag nog vila ett tag och ikväll ska vi grilla :) Har ju varit sugen
på grillat i evigheter nu och hemma blir det tyvärr aldrig att man
grillar så därför får vi passa på nu :)

Men jag hör av mig ikväll innna vi lägger oss :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0