Kroppen säger ja - testet säger nej

Imorse gjorde jag mitt tredje gravtest som visade negativt.....
Men jag känner mig så gravid man bara kan bli, har diverse
symtom och bla bla. Kanske testade för tidgt? Man kan ju
alltid hoppas. Vart ju självklart besviken men jag har inte
gett upp än. Kommer inte ge upp förrän mensen har
kommit så fortsätt hålla tummarna för mig :p

Mådde så jävla illa imorse och trodde att jag skulle kräkas
men det lyckades jag undvika me lite piggelin, lovar att det
är det bästa mot illamående =)

Sov länge idag, vaknade vid halv 11 men va fortfarande trött,
älsklingen vaknade vid halv 12. Åkte till mamma en snabbis
och lämnade lite saker och sen åkte vi till City gross och köpte
babyolja så att jag kan rengöra Ceasars ögon....

Va lite planer på att jag och älsklingen skulle på bio ikväll och
se Ice age 3 men dom planerna lade vi på is ett tag eftersom
att både jag och pojken är jätte sega och bläiga idag. Så vi
ska nog bara va hemma och slappa.

Ha en trevlig kväll.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0