Livet Från Den Ljusa Sidan

Igår insåg jag en sak när jag snackade me madde
på msn. Hon sa att jag snart blir gudmor. Jag har
varit så fokuserad på att det bara är dom som får
en ny liten person i sitt liv att jag totalt har glömt min
egen roll. Jag ska bli gudmor. Jag kommer också
vara en viktig person i Linneas liv. Jag kommer få
ta del av hennes framsteg, av hennes liv. Först nu
börjar jag inse att jag ska bli gudmor och jag
känner innerlig glädje över det. Dom får en
dotter och jag får en guddotter.

Fler saker som jag uppskattar:
Min underbara fästman <3
Mina älskade katter som verkligen tröstar en när man är ledsen.
Jag bor i en fin och mysig lägenhet.
Jag har en underbar familj som stöttar mig i vått och torrt.
Jag har en underbar klass och snart även min efterlängtade utbildning.


Jag har ingen rätt att klaga egentligen. Jag lever ett bra, förvisso
händelselöst liv, men jag vill inte ha det på nåt annat sätt. Jag
trivs som det är, nästan jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0