Mor-Dotter Dag

Klev upp kvart i 7 fast jag hade kunnat sova till 8 :)
Men kunde inte somna om efter att pojken hade
åkt till jobbet så därför blev det som det blev :D

Idag mötte jag upp mamma i Huddinge vid 10-tiden
för en mor-dotter dag me massa shopping. Jag hade
väldigt trevligt och jag blev väldigt bortskämd. Fick ett
linne,ett par trekvarts-leggings, natt t-shirt, mascara
och lite annat av mamma och så köpte jag ett par
tjockare jeansleggins till hösten. Har även hittat en
underbar foundation. Jag blir lätt glansig i t-zonen
och då fick jag tips om en foundation av märket
smashbox som heter Anti-shining. Den kostar ca
325 kr men det behövs bara pyttelite. Fick me en
provburk från Kicks då dom hade sålt slut på den
på mindre än 3 dagar. Så den ska jag verkligen köpa
i höst :D

Jag kom hem vid 1-tiden och höll på att få en hjärtattack
när jag öppnar dörren och ser att Patrik står i hallen. Haha.
Han hade inget att göra på jobbet så han skolkade och åkte
hem. Så eftersom att han kom hem tidigare så tvingade jag
honom att sätta upp insynsskyddet på balkongen och det
blev så underbart mysigt där ute. T.o.m pojken som inte bryr
sig om balkongen direkt sa att han hellre sitter ute där nu
och tar en cigg istället för i vardagsrummet :)

 Balkongen sedd från vardagsrummet

 Ena sidan :)

 Mina trötta pojkar <3

Nu ska jag ta ut linserna, tvätta bort sminket, ta ett
bad, och mysa i soffan me pojken.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej =)

undrar bar avart du köpt dom där inskydds grejrna och hur mycket dom kostade :)

2009-07-18 @ 18:55:26
URL: http://absolutjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0