På Väldigt Bra Humör

Idag har jag passat på att storstäda hela lägenheten, skönt
att ha det gjort. Jag är en sån person som bara inte kan ha
smutsigt och rörigt omkring mig. Då mår jag dåligt. Så det
är därför jag städar så ofta.

När älsklingen kom hem från jobbet åkte vi till Hornbach för
att bränna lite pengar :P Köpte ju den där klätter/klösbrädan
till katterna, 2 st 20-kg säckar me kattsand och insynsskyddet
till balkongen. Sen gick vi till Coop och köpte kvällens middag
som blev kycklingsallad me fralla.



Katternas nya "hem/leksak" blev en given succé. För tillfället ligger
Whiskas högst upp och sover medan lillskrutten ligger i soffan och
tråkar. Älskar att skämma bort mina katter. I vinter ska dom få en
elementsäng i julklapp.

Bilder på insynsskyddet kommer nog upp imorrn eller på onsdag
beroende på när pojken har ork att sätta upp det.

Ikväll blir det lugnt, som vanligt. Pojken ska iväg en snabbis och
lämna nycklar till en arbetskamrat och köpa cigg, jag ska plocka
undan lite och sen ska vi bada.

Ha en bra kväll.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0