Quick Update

Sitter ensam hemma. Rätt skönt, antar jag. Tvingade pojken
iväg till Kristian för att kolla på film. Pojken va osäker först för
han ville inte lämna mig själv men jag lyckades övertala honom
att åka. Unnar han verkligen det. Komma bort från mig lite och
umgås me Krisitian.

Jag ska ta ett bad och pyssla om mig själv lite. Sen ska jag sätta
på nån bra film, äta lite ostbågar, tända ljus och bara koppla av.
Frågan är va fan jag vill se. Är sugen att sätta på nån rysare, det
va länge sen. Pojken gillar inte rysare så jag får väl passa på nu :P

Katterna ligger och slöar, Whiskas ligger i fåtöljen och Ceasar ligger
i vardagsrumsfönstret och halvsover.

Ha en trevlig kväll.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0