Really Confused

Idag är det ingen vidare dag, mår illa mer än någonsin, det sitter
uppe i halsen och det känns som om jag kommer kräkas när som
helst. Har fått tillbaka alla mina graviditessymtom sen blödningen
slutade igår kväll. Även den här pulserande känslan i magen var
tillbaka. M är helt säker på att jag fick missfall men jag vet inte, tror
fortfarande på genombrottsblödning. Speciellt eftersom att mina
symtom är tillbaka. Blödningen höll i sig i 2 dagar, och nej, det va
inte mens. Känner mig en aning förvirrad men jag tänker inte bry
mig just nu. Nu tänker jag njuta av sommaren och resten av lovet
för i höst börjar skolan igen och då gör jag ett nytt gravtest om inte
den riktiga mensen har kommit än.

Idag vaknade jag me pojken, va tänkt att jag skulle lägga mig och
sova en stund till men jag hamnade i sängen me en bok och så
fort jag börjar läsa kan jag inte sluta så det slutade med att boken
va utläst vid halv 11 och då gick jag upp :P haha. Kollade lite på tv
och kollade nätet lite. Fixade frukost vid 12-tiden, blev bara 2 rostade
mackor. Höll på att kräkas upp dom :S Och nu har jag ingen piggelin
heller som hjälper mot illamåendet. Får helt enkelt stå ut. Har tvättat
och hängt tvätt också. Nu ska jag dammsuga och dammtorka lite och
fixa kattlådan.

Måste ju hoppa in i duschen också, känner mig allmänt ofräsch. Är
sugen på att raka benen och så men vet inte om jag orkar. Har nästan
lite lust att lägga mig en stund och vila. Well, får se hur jag gör.

Resten av dagen/kvällen ska jag bara ta det lugnt. Umgås me pojken,
fixa mat, bada, kolla på tv. Ah, allt det vanliga vi brukar göra :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: melissa

Hörru du kanske ska gå och kolla dej ?! de kan ju vara nåt allvarligt ju :O

2009-07-10 @ 18:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0