Regn och åska

Dagens...

Mående:
Skit :( Inte fysiskt men fan ta alla oroliga tankar
Låt: Min gråt
Smink: Ingenting
Klädsel: Svarta byxor, grått lång linne
Händelse: Förbannade jävla åska. Katterna blev livrädda och sprang och gömde sig
Planer: Åka till City gross när älsklingen kommer hem
Vill Ha: Ett plus är allt jag vill ha nu
Saknad: Att få va lycklig och må bra
Fundering: Hur ska jag kunna plocka en fundering när hela huvudet surrar av tusentals frågor?
Bästa: Att M och T kom hit och fikade en stund, det uppskattades kan jag säga
Mat: Kyckling och nånting. Kyckling är det enda jag är sugen på.



God Dag!

Idag är jag tröttare än vanligt. Lyckades kanske somna vid halv 3-3 inatt
och så gick jag upp me Patrik vid 6, så det är inte många timmars sömn
jag har fått inatt. Hade så otroligt svårt att somna igår, likaså dom senaste
2-3 nätterna.

Idag har det varit ett jävla väder. Jag är livrädd för åskan och självklart att jag
är ensam hemma när åskan sätter igång och är som värst. Satt bara och grät
och mina små pojkar vart jätte rädda och sprang och gömde sig. Men nu skiner
solnen igen. Hatar detta väder.

M och T kom förbi tidigare idag på kaffe. Jag bad även dom köpa ett gravtest
och så testade jag mig när dom va här. Det visade ingenting. Igår visade det
ett streck, det är jag övertygad om, även om det va väldigt svagt. Men idag va
det helt tomt.

När pojken kommen hem ska vi åka till City gross och då ska jag in på
apoteket och köpa ett digitalt test så att jag får besked svart på vitt...ska
göra testet me mitt första förbannade morgonpiss imorrn. Om jag så blir
pissnödig kl halv 5 imorrn bitti så ska jag göra det där förbannade jävla
testet.

Äh, nu skiter jag i det här.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0