Roadtrip till Södertälje

Vädret har varit mysigt idag, grått och regnigt. Hade turen att slippa
åskan som Madde hade i Visättra. Haha. Tur det, annars hade jag
suttit i soffan och bölat som nån skitunge.

Har inte gjort mycket idag. Tvättat, hängt tvätt, kollat på tv, surfat på
nätet och bytt kattlådan. Nu längtar jag verkligen tills skolan börjar
igen, börjar bli trött på att bara gå hemma och släpa fötterna efter
mig.

Ikväll ska jag och pojken till Södertälje och Jocke och Sofi för att
lämna klös/klätterbrädan till deras 2 två katter. Ska bli trevligt :) Va
ett tag sen jag va hos Jocke sist. Efter det, innan vi åker hem, ska
vi svänga förbi donken och köpa middag.

Nu ska jag ta ett bad och raka mig och fixa mig iordning. Hörs väl
imorrn.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0