Sista Dagen

Ledsen att jag inte skrev nåt igår men kände att jag inte hade
någon större lust. Va på dåligt humör igår och så hade jag
världens huvudvärk. Patrik åkte iväg en sväng till Gysinge
me sin mormor och sen åkte dom till henne så att pojken
fick hugga lite ved. Han kom och hämtade upp mig vid halv
6 för middag hos hans mormor tillsammans me hans
morbror och dennes "fru", lite komplicerat det där :P Men
vi hade jätte trevligt. Åkte hem vid 8-tiden.

Idag är både jag och pojken jätte sega. Vaknade väl vid
halv 11-11. Sen drog pojken iväg en snabbis till Gysinge
medan jag låg hemma och läste.

Nu har vi iallafall precis käkat, blev grillat me potatiskroketter
och grönpepparsås. Kan säga att jag är proppmätt iallfall :P

Vi ska åka iväg en sväng till pojkens mormor för att fika lite
och bara prata. Skönt att komma bort lite härifrån också. hehe.

Annars ikväll ska vi nog bara ta det lugnt. Börja packa lite smått,
sista natten ju. Imorrn åker vi hem igen. Ska bli så otroligt skönt
att slippa alla mygg och vatten som stinker avlopp. Ja, det stinker
verkligen avlopp. Man har precis duschat och känner sig ren och
fräsch men sen stinker man avlopp. Hur kul är det? haha. men
men. Det är väl så på landet :)

Nu är pojken redo me kortleken så jag måste lägga undan datan.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0