Slut på ännu en vecka

Dagens...

Mående:
Mådde lite illa imorse och hade molande värk i magen men nu mår jag toppen
Låt: Nån låt på giutarr (?) hero när Robino spelade inne på Game
Smink: Foundation, puder, mascara
Klädsel: Jeansleggins, grå oversize tröja me tryck, svart bolero, svarta ballerina
Händelse: Pojken lade en pommes frites i fönstret inne på donken och en liten stackars fågel trodde att den kunde hacka sig in i fönstret och ta den, stackars pippi
Planer: Hänga tvätt, gå ner till centrum, laga mat, bada, sova
Vill Ha: Nya underkläder
Saknad: Saknar faktiskt när Whiskas va kattunge
Fundering: Nu har jag gått 10 dagar över tiden, är jag inte gravid?
Bästa: Träffade Putte och Robino igen
Mat: Potatisgratäng och lövbiff



God Dag!

Imorse vaknade jag av en molande värk i magen och illamående.
Blev genast bättre efter en piggelin :P hihi.

Jag och pojken åkte ner till Huddinge vid 12-tiden för att framkalla
lite kort (kollade öppettiderna på nätet och det skulle va öppet idag)
men när vi kom ner som har dom stäng på söndagar. Blir arg när
dom inte kan skriva det på nätet. Men men. Vi träffade Putte och
Robino inne på Game. Självklart stod Robino och spelade Giutar
(?) hero. Sen gick vi till donken och käkade lite. Äntligen smakade
jag den där marängswiss-glassen, den va okej men inget mer.
Sen drog vi hem.

Just nu gör vi inte så mycket. Kollar på tv och tvättar. Ska snart hänga
lite tvätt och sen gå ner till centrum och köpa grädde och kanske en
påse ostbågar. hihi.

Vi hörs imorrn.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0