Still Tired

Igår åkte jag och pojken upp till mamma för att
fira henne lite, köpte lite bullar och så. Och hon
blev minst sagt överlycklig för sin present. Hon
har tjatat på mig i ett par månader att hon ville
att kort på alla i min lilla familj och då hittade jag
och pojken en jätte fin avlång ram på IKEA där
5 kort fick plats så då fick hon den me kort på
katterna, mig och pojken och Skalman. Det
uppskattades verkligen :)

Sen drog vi till Maxi och gjorde av 2100 spänn
på mat och så köpte vi två filmer. Pojken köpte
Valkyria och jag köpte Benjamin buttons otroliga
liv. Så den ska vi se på Lördag :) Valkyria får
pojken se när jag inte är hemma. Haha. Är inte
min typ av film direkt.

Idag är jag äckligt trött och seg. Vaknade halv 10
och jag är fortfarande jätte trött. usch. Men jag har
städat och diskat medan min musik spelades i
bakgrunden. Ska snart dammsuga lite, lillskrutten
hade ju ner en blomkruka så det ligger jord överallt
i sovrummet.

Pojken ska hämta upp mig efter han slutat och då
ska vi till Toyota center och hämta resten av delarna
till bilen, försöka mecka lite där och sen blir det City
gross och köpa det vi glömde köpa igår.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0