Trevlig kväll i Lida

Hela helgen har jag och pojken varit helt döda, har sovit
hur mycket som helst. Igår vaknade vi vid 11, gick och vilade
oss vid 3, vaknade vid 6 igen och sen gick vi och lade oss vid
2. Idag vaknade vi vid 11 igen och jag lovar att jag skulle kunna
sovit ett par timmar till.

Skulle behövt städa idag men det blir imorrn. Då ska jag lyssna
på min musik på hög volym medan jag storstädar.

Idag åkte jag och pojken till hornbach för att titta på insynsskydd
till balkongen, hittade ett jätte fint i bambu så det ska vi köpa i
veckan :) Då behöver man inte oroa sig för att katterna ska ramla
ner heller. Efter hornbach åkte vi till Lida och mötte upp Madde,
Tintin och Bailey där för en fika vid vattnet. Va jätte skönt att komma
bort lite.

Nu har man precis ätit lite köttfärspaj, ska snart ta ett bad och sen
titta på tv.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0