Det gjorde inte mig mycket klokare

Dagens...

Mående:
Bättre :) Fortfarande lite illamående och lite trött och dessutom gör min mage ont när man trycker på den nu men jag överlever alla gånger :P
Låt: Ingenting
Smink: Foundation, puder, mascara
Klädsel: Svarta harembyxor, svart t-shirt me silvertryck
Händelse: Gjorde gravtestet idag
Planer: Städa lite, äta och vila
Vill Ha: Ett tydligt besked
Saknad: Älsklingen
Fundering: Är jag eller är jag inte?
Bästa: Träffen me Malin
Mat: Kycklingsallad



God Dag!

Idag är en bra dag =) har mått illa lite till och
från och magen ömmar när jag trycker på den
men annars är allt tipptopp...Har tappt matlusten
också....haha...

Idag blev det äntligen av att jag träffade Malin
efter mycket om och men....Vi möttes upp i
Liljeholmen och sen tog vi tåget till Gamla
stan....Åt jätte god lunch och sen satt vi vid
vattnet och åt glass och pratade om allt mellan
himmel och jord....Sen gick vi tillbaka till Liljeholmen,
Och ja, ni hörde rätt....Jag GICK FRÅN Gamla Stan
TILL Liljeholmen...En timmes promenad...Det va
jätte skönt men jag har aldrig svettats så mycket
i hela mitt liv....haha....

Hoppade av tåget i Fruängen för att köpa gravtest
där...Kom hem och gjorde testet...Och det gjorde
inte mig mycket klokare kan jag lova....hihi....Jag
tror att jag såg ett svagt svagt streck men jag är rädd
för att ögat kan lura mig...Ringde Madde för att disskutera
saken och hon sa att det va exakt likadant för henne...
Hon och Tintin sa grattis men jag är osäker så jag ska
köpa ett nytt test inom en vecka och kolla...Men allt
pekar på att jag är gravid, det känns annorlunda den
här gången...Men jag håller er uppdaterad....

Nu ska jag städa lite innan pojken kommer hem
men vi hörs väl :P

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0