Update

Ledsen om jag inte skrivit på ett par dagar men jag har verkligen
inte känt för det men idag tog jag arslet ur vagnen.

Jag och Patrik kom ju hem i Måndags vid 15-tiden. Och ni anar inte
hur skönt det va :) Innan vi skjutsade hem mamma så åkte pojken
till donken och köpte middag och så åt vi. Sen skjutsade vi hem
mamma och åkte till City gross för att handla lite. På kvällen tog
vi ett bad och skurade oss från topp till tå :) Blev tidig sänggång
även om jag inte somnade förrrän vid 2-tiden, låg och sms:ade
me madde nån timme :) hehe.

Igår storstädade jag :) Skurade golven me linoljesåpan och gud
va gott det luktade efteråt och golven fick en helt annan lyster, det
rekommenderar jag verkligen. Tyvärr vet jag än så länge bara att
den finns att köpa i Gysinge.

Idag ska jag ta en sväng me dammsugaren och småplocka lite.
Måste åka en sväng och köpa köttfärs och lite annat när pojken
kommer hem.

Ska ladda upp bilder från semestern också :)

Ha en bra dag.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0