Va fan då

Började blöda ikväll. Vet inte om det är mens eller en s.k genombrottsblödning.
Tror iaf inte att det är missfall.

Blöder inte mycket än så länge och blodet är liksom brun-rosa aktigt. Hugger till
emellanåt vid nedre delen av ryggen och har en molande värk i magen.

Om någon läser det här så snälla hjälp mig? Hur ser en s.k genombrottsblödning ut?

Jag vet att jag tänker alldeles för mycket men är det så konstigt när jag inte vet
om jag är gravid eller inte?

Men om blödningen slutar om 2-3 dagar ska jag göra ett nytt gravtest för
då är det inte mens iallafall.

Hoppas verkligen att det är en genombrottsblödning.

Ville bara dela me mig av min oro :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0