Vill Ha Torsdag

Gick upp me pojken idag. Vaknade när han gick upp, bytte simkort (har sagt
upp abonnemanget), och när han åkte åkte täcke och kudde fram i soffan
framför "landet för länge sedan". Var riktigt mysigt att ligga och tittat på
tecknat. M ska bränna lite disneyfilmer till mig också :) Efter att jag kollat på
filmen skulle jag byta till en annan film och då brakade dvd:n ihop. Den bara
fastnade. Händer ingenting när man trycker på knapparna :( Fattar inte va
som har hänt. Får be pojken kolla när han kommer hem, annars kan jag slå
vad om att vi kommer köpa en ny dvd idag.

Nu vill jag verkligen att det ska bli Torsdag. Då har pojken lite semester så
då ska vi upp till Tierp, får låna hans föräldrars sommarställe i 5 dagar. Bara
komma bort från Stockholm och slappa och grilla, sola och bada
(om det är bra väder). Gud, va jag längtar. Ska bli så skönt. Åka runt massa och
fika me hans mormor. Under tiden ska mamma bo hos oss och ta hand om katterna.

Jaha, va ska jag göra idag då? Duscha, gå ner till källaren ev och hämta
resväskan, diska lite och sen åka till City gross när pojken kommit hem.
Katterna ligger i fåtöljen och tvättar varann :P Mina små bebisar <3

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0