Första dagen på sommarlovet

Dagens...

Mående:
Otroligt bra :)
Låt: Blandad musik
Smink: Inget
Klädsel: Svarta linnebyxor, svart linne
Händelse: Lyckades med att hälla ut en stor kruka jord på köksgolvet
Planer: Lägga mig på soffan och vila
Vill Ha: En piggelin
Saknad: *****
Fundering: Kan det va så att jag kanske har tur för en gång skull?
Bästa: Lägenheten är nystädad
Mat: Korv med bröd eller tunnbrödrulle



God Dag!

Första dagen på sommarlovet tillbringade jag med
dammsugare och skurhinken....haha....Tog tillfälle i
akt och storstädade hela lyan....dammtorkade ALLT,
skurade badkaret och hela badrummet, dammsög
överallt, tvättade och bytte sängkläder....Städade i ca
6 timmar minus ett x antal rökpauser....Är helt slut nu
men det känns så skönt efteråt....

Snart är älsklingen på väg hem också...Hoppas att
han kommer hem lite tidigare...Är inte roligt när han
slutar 4 och är hemma vid 5-halv 6....Men nästa vecka
ska han jobba i farsta och det är ju lite närmare än
Vallentuna....

Ikväll händer inte nåt speciellt.....Mysa i soffan me patrik,
äta lite, ta ett bad...Ah, det vanliga....Imorrn ska vi till IKEA
och köpa mammas födelsedagspresent och en liten
garderobsblomma, och så ska vi till Skärholmen...Jag
ska köpa ett par trekvarts leggings och nån topp....

Nä, nu orkar jag inte sitta här längre...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0