Good Morning

God Morgon!

Igår kväll blev det sent innan Patrik kom hem och vi gick
och lade oss...Patrik kom hem strax före kl 11 och vid midnatt
gick vi och lade oss.....Men Patrik hade inga problem att
komma upp imorse vid halv 6 men jag som som klev upp
vid halv 9 sitter här medan ögonlockarna blir tyngre och
tyngre.....haha....fattar inte....

Har hunnit duschat och klä på mig...bara linserna som
ska i och sminket och håret som ska fixas innan jag
åker till skolan vid 11.....

Härligt att det är sol idag också :) det gillar vi (=

Nu har Patrik iaf en körduglig bil (= wohooo.....det är en
aningen skönt.....så slipper man ta bussen överallt.....

Och på Fredag ska jag äntligen hämta mitt lilla charmtroll.....
Det ska bli så spännande....får se hur Whiskas reagerar....
Det kommer nog bli endel bråk i början men sen tror jag
att dom kommer bli bästa vänner :P det ska iaf bli jätte roligt (=


 Ceasar (=

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0