Ingen bra dag

Dagens...

Mående:
Svettig, illamående, trött, uppsvälld
Låt: Har inte orkat lyssnat på musik idag
Smink: Inget
Klädsel; Trosor och t-shirt
Händelse: Inte mycket
Planer: Vila i soffan, fixa middag
Vill Ha: En liten knodd ju :(
Saknad: Älsklingen som jobbar och sliter i denna värme
Fundering: Kan det bero på stress eller på värmen kanske?
Bästa: Mina pojkar <3
Mat: Lövbiff, pommes frites, bearniesås



God Dag!

Usch, idag är det ingen bra dag..har mått illa hela dagen,
jag har varit alldeles matt och yr....Har inte ens orkat legat
i solen nåt :( Nä, ingen bra dag alls...

Men jag har lyckats att dammsuga och städa lite....känns
skönt....

Jag har faktiskt inte mer att skriva...

Nu ska jag vila i soffan tills älsklingen kommer hem....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0