Inte många dagar kvar nu

Dagens...

Mående:
Bara bra
Låt: Fågelkvitter, trafiken, tv:n, katterna
Smink: Foundation, puder, mascara
Klädsel: Svarta leggings, svart/vit mönstrad tubtopp
Händelse: Jag träffade Carro <3
Planer: Blogga klart, bädda sängen, tömma kattlådan, fixa middag
Vill Ha: Ett härligt sommarlov
Saknad: Min älskling som är på väg från jobbet nu
Fundering: Ska man åka och storhandla på fredag kväll eller på lördag?
Bästa: Att jag ligger på gränsen mellan G och VG i den här kursen
Mat: Spaghetti och köttfärssås



God Kväll

Vaknade imorse av att pojkens mobil ringde....Han hade tydligen försovit
sig 45 min...haha.....synd för honom....Vart på jätte bra humör imorse när
solen sken och det redan va över 15 grader varmt vid halv 8....Skolan idag
va bra...Vi kollade på film om barn som hade kriminella föräldrar som satt
i fängelse....Va en liten flicka med och jag kände igen mig i henne och då
kom tårarna....Usch, det va jätte jobbigt....slutade kl 12 men som tur va så
va det fler än jag som hade betygsamtal idag så vi satt i klassrummet och
sminkade varann och snackade....Det va faktiskt lite mysigt....Betygsamtalet
gick bra....Jag ligger på gränsen mellan G och VG i den här kursen...Så det
känns bra....

Älsklingen är på väg hem från jobbet nu så jag ska börja bädda sängen och
tömma katternas toa....Fattar inte hur det kan va så skillnad på en eller två
katter....Nu måste man tömma lådan på bajs minst 2 gånger om dagen,
innan räckte det me kanske varannan dag...Och så byter jag hela lådan ca
2-3 gånger i veckan och innan räckte det me 1 gång in veckan....Lilla plutten
springer på toa hela tiden tycker jag...haha...Och Whiskas hårar som in i
norden....All vinterpäls ska ju av....och lagom tills han slutat hårar börjar väl
Ceasar för då ska väl hans bebishår av....haha...Men men..Jag får dammsuga
lite oftare och det är inte så farligt....Älskar verkligen mina katter, jag får ge all
min kärlek till dom tills jag får en bebis :P

Ha en trevlig kväll...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0