Liten men tuff

God Dag!

Igår kväll var vi och hämtade Ceasar.....det gick bra.....han va hur
snäll som helst i bilen, gnällde ingenting utan han lekte och sov....
Svängde förbi mamma först och hon höll på att dö....haha...hon
blev helt förälskad...sen bar det iväg till Maria...samma sak där....
Min lilla misse behöver inte känna sig oönskad iaf....

Till slut kom vi hem och första mötet mellan missarna....kan väl
säga att det gick som förväntat...varken mer eller mindre....Whiskas
fräste men va samtidigt nyfiken....Ceasar brydde sig väl inte speciellt
mycket....han va jätte trött....vi stängde in Whiskas i hallen så att Ceasar
fick gå omkring och lukta överallt....

Vid 1 så gick vi och lade oss....Ceasar sov i sängen me mig och älsklingen....
Vaknade 7 imoese av att Ceasar nafsade på mina fingrar och ville leka...lekte
en stund me honom och sen somnade jag om....Ceasar låg mot min mage
under täcket och sov också....

Idag har det väl gott lite bättre mellan dom....fast dom har rykt ihop ett par
gånger men aldrig slagits....Ceasar må vara liten men jädrar va tuff han är....
Han säger ifrån på en gång och Whiskas går sin väg....Har märkt att det går
lättare för Whiskas när jag också sitter på golvet....då kan dom lukta på varann
utan att fräsa....

Patrik går gärna mellan när dom ryker ihop men dom måste göra det för att
kunna bli vänner.....så jag måste hålla lite koll på honom också.....

Men jag tror att ceasar och whiskas kommer bli vänner så småningom....
Bara dom får ta det i sin takt och lära känna varann....

Nä, vi hörs imorrn....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0