Midsommar

Dagens...

Mående:
Trött men på bra humör
Låt: Tomas Ledin - Sommaren är kort
Smink: Foundation, puder, mascara, eyeliner
Klädsel: Svarta leggings, svart/vit mönstrad tunika
Händelse: En jävla skata attackerade en försvarslös fågelunge och åt på den medan den levde :'(
Planer: Tvätta bort sminket, ta ett bad, kolla på tv, sova
Vill Ha: Absolut ingenting
Saknad: Ingenting
Fundering: Undra hur länge det tog innan fågelungen dog? :(
Bästa: Jordgubbar (=
Mat: Färskpotatis med dill, kött, ägghalvor, sallad, jordgubbar m.m



God Kväll!

Nu va denna midsommar över och det är ganska skönt....Har ju aldrig
gillat midsommar sen det DÄR hände....Hur som helst så va mamma
här på middag och det va trevligt....Käkade vanlig "midsommarmat" och
sen blev till jordgubbar me grädde och glass till efterätt....

Måste berätta om skatan och den stackars fågelungen :( Jag och Patrik
gick ut på balkongen för att röka och snett nedanför oss på gräsmattan
såg vi hur en skata attackerade en stackars försvarslös fågelunge....Vi
såg hur ungen blödde och vi såg hur skatan åt av den medan den levde....
Jag klarade inte av att se mer så jag gick in....Gick ut 10 min sen och då
va det minst 2-3 skator som åt av den nu döda ungen :'( Det va så hemskt...
Visst, det är väl naturens gång men jag hade helst velat slippa se det just
idag....Jävla skator asså *arg*

Nu sitter älsklingen och tittar på nån buskis och jag ska snart ta ett
bad och sen göra honom sällskap....

Lite bilder från ikväll :)

 Middagen

 Efterrätten

 Älsklingen och jag <3

 Jag och älsklingen <3

 Som den sanna husmor jag är :P

 Min mamsing

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0