Nu är det värsta över

Dagens...

Mående:
Nervös imorse men nu är jag lugn och trött
Låt: Evanescence - Everybody's fool
Smink: Foundation, puder, mascara, ögonskugga
Klädsel: Svarta leggings, brun tunika, vitt linne under
Händelse: Redovisningen
Planer: Fixa middag vid 5, käka, prov mellan 18-20, sen bada och sova
Vill Ha: Ett G i den här kursen
Saknad: Älsklingen ju
Fundering: 2-3 år alltså :(
Bästa: Att redovisningen gick så bra trots att alla va nervösa
Mat: Lövbiff, klyftpotatis, bearniesås


God Dag!

Igår kväll va ju M och T här....va så nervös över hur jag skulle ta
det att jag mådde illa....Men det gick bättre än jag trodde och som
tur var så va inte hennes mage så stor....Men jag mådde dåligt och
jag försökte dölja det så gott jag kunde...När dom hade åkt hem va
jag nära att börja gråta...Men det kändes skönt att ha det här första
mötet avklarat....Jag och Patrik ska grilla me dom näst nästa helg
och det känns bra....Tror tyvärr att jag bara kommer klara nån timme
men jag ska ta me mig alkohol så då klarar jag mer....

Och nu till idag då....Hade redovisning imorse som ALLA i klassen
fasade över, alla var verkligen nervösa och på helspänn...Men det
gick bra och jag tror att alla kommer få G i den här kursen...Så skönt
att det är över för det har verkligen varit ett orosmoment för min del
och jag har känt mig så stressad över det....Nu kan man koppla av....
Imorrn är det lektioner som vanligt och kvart i 2 har jag betygsamtal...
Gissar på ett G....Ikväll har jag prov mellan 18-20 också för högre betyg...
Ska göra mitt bästa men vet inte hur det kommer gå...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0