Skönt Me Lite Ledigt

Dagens...

Mående:
Behöver jag skriva att jag är trött? :P haha
Låt: Allt tjatter i skolan :P
Smink: Foundation, puder, mascara
Klädsel: Svarta mjukisbyxor, svart t-shirt me tryck, svart bolero, svarta tygskor
Händelse: Det har inte hänt nåt speciellt idag :(
Planer: Plocka lite, laga mat, mysa me hjärtat
Vill Ha: En huvudvärkstablett och en säng :P
Saknad: Älsklingen ju :(
Fundering: Kommer jag få G i den här kursen?
Bästa: Att det är Torsdag idag (=
Mat: Det blir tacos ikväll igen :S


God Dag!

Har varit endel stress idag också men betydligt mycket
lugnare än gårdagen....Kollade på film i förmiddags och
sen var det grupparbete....vi kom en bit på väg men vi är
inte klara :S och vi har ingen mer tid att arbeta me det här...
På måndag kl 10 är det redovisning....det får bära eller brista.....

Är alldeles snurrig nu och jag lovar er att det är så skönt att
ha ett par dagars ledigt nu....jag behöver verkligen det här...
Kunde inte komma lägligare....Nu kan man andas ut....

Ikväll ska jag och älsklingen bara ta det lugnt....äta gott,mysa
framför tv:n, ta ett bad och sen sova :) Blir nog rätt tidigt ikväll
för imorrn är det ju midsommar och jag och älsklingen har
endel att göra...Vi ska storstäda, hämta upp mamma, åka och
handla och sen hem....Hoppas bara att det blir bra väder så att
man kanske kan grilla...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0