Sommar, sommar och sol

Dagens...

Mående:
Uppsvälld, illmående,svettig, yr
Låt: Svenska sommarklassiker
Smink: Alldeles för mycket i denna värme
Klädsel: Svarta harembyxor (favoritplagg i värmen), vitt linne
Händelse: Jag och pojken åkte och begravde skalman idag
Planer: Slappa lite, fixa mat, ta en kall dusch, kolla på tv, sova
Vill Ha: En kall dusch
Saknad: Sex (va ju ett tag sen nu) hihi
Fundering: Vart fan har min mens tagit vägen? Dunsat bort i värmen eller?
Bästa: M och T va här på fika
Mat: Tacos



God Dag!

Jag ska inte klaga men jag mår inte bra i den här värmen, det är
ju skönt och så men jag skulle tacka HAN om det bara kunde fläkta
lite....Då skulle man ju kunna va ute...Det är liksom 33 grader...vi har
rena rama utomlandstemperaturen här...

Idag va M och T över på fika....Känns lättare och lättare för varje gång
jag träffar dom....Tänker knappt på hennes lilla mage....Vore värre om
det va stooor....haha....

När dom åkte så åkte jag och älsklingen till St Botvids och begravde
Skalman där vid vattnet....Säger bara, fy fan för den där jävla backen...
Sen åkte vi till City gross och köpte tacobröd och så....

För tillfället sitter vi och kollar på lilla jönssonligan...katterna ligger helt
utslagna och bara sover....

Hörs väl imorrn...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0