Sommarlov

Dagens...

Mående:
På riktigt bra humör
Låt: Låtar som finns på min mobil
Smink: Inget
Klädsel: Svarta linnebyxor, vitt linne
Händelse: Har inte hänt så mycket idag
Planer: Fortsätta slappa på balkongen, gå ner till centrum och köpa lunch
Vill Ha: Kycklingsallad
Saknad: Älsklingen like always
Fundering: Undra när jag ska åka upp till Norrland?
Bästa: Att sommarlovet börjar idag. Ledig i 6 veckor nu (=
Mat: Lunch: Kycklingsallad me fullkornsfralla och frukt. Middag: Kyckling masala (?) me ris



God Dag!

Nu är jag proppmätt...har precis ätit lite kycklingsallad
med en morotsfralla och ett äpple...Gud så gott det va...
Har ju bestämt mig för att äta mer nyttigt nu och försöka
gå ner ett par kilo under sommarlovet...Men jag kommer
ta en dag i veckan då jag tillåter mig att äta lite lite gott och
onyttigt....Men det känns bra....Och så ska jag försöka få
arslet ur vagnen och gå en promenad till badet fram och
tillbaka 2-3 gånger i veckan....

Idag började ju sommarlovet och jag är så glad....Äntligen
lite lov....Jag ska inte göra så mycket under sommaren....
Älsklingen ska jobba hela sommaren och jag drar nog upp
till Norrland 7-10 dagar i Juli....Tänker bara njuta av min
ledighet och umgås me min älskling och mina katter....

Nu ska jag fixa min blogg...haha....ja, jag tröttnar fort på min
bloggdesign men dessutom är det är perfekt tidsfördriv :P

Ciao

Kommentarer
Postat av: vestling

Hehe tro det eller ej men man går ner i vikt av att jobba på mc donalds :P



Ha en toppen dag i solen :)

2009-06-26 @ 12:50:27
URL: http://vestling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0