Usch :S

Dagens...

Mående:
Seg och en aning nedstämd
Låt: Katterna som sjöng i kör när jag skulle ge dom mat :P
Smink: Foundation, puder, mascara
Klädsel: Svarta harembyxor, svart t-shirt me tryck
Händelse: M och T är på väg hit, första gången jag träffar dom på ca 2,5 månad :S
Planer: Fika me M och T en stund, bada, kolla på tv, sova
Vill Ha: En familj :(
Saknad: Min klass =)
Fundering: Hur kommer jag känna när jag ser M och hennes mage?
Bästa: Mina katter <3
Mat: Varma mackor



God kväll!

Idag har det varit en seg söndag....jag och pojken åkte en snabbis
till IKEA och tittade lite....Men allt jag såg var stora, runda, fina bebis-
magar....Kan ju säga att jag va gråtfärdig på väg hem därifrån...Ska
nog hålla mig undan från IKEA så gott jag kan, bara åka dit om det är
absolut nödvändigt....

Nu sitter vi och väntar på M och T....Va mitt initiativ att bjuda över dom
men nu är jag inte så säker längre....Känns jobbigt som fan men jag
kan inte undvika min bästa kompis för alltid....Jag måste få det här gjort
och det kändes bra att jag tog initiativet för annars känner jag sån press
när M skickar sms då och då och vill komma över....Jag måste få ta det
här i min takt....

Nä, jag hör av mig imorrn så får ni höra hur det gick :P

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äger du haremsbyxor? Men rebecca! :O

2009-06-21 @ 20:45:18
Postat av: Rebecca

hahaha, ah, jag fick dom av min moster förra sommaren. Dom är så fruktansvärt sköna ju :P

2009-06-25 @ 15:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0