Boring

50 Frågor om dej och din partner

1. Du är tillsammans med?- Patrik Johan Andersson
2. Och varför det? 
- Jag älskar honom över allt annat och ingen kan få mig att känna som jag gör nu
3. Har han fått något smeknamn av dig?
 - Nää, älsklingen funkar bra :P
4. Hur länge har ni vart tillsammans?
 -  Sen 12/12-05
5. Hur träffades ni?
 - Jag var på inflyttningsfest hos honom
6. Kände ni varandra innan ni blev ihop?
 - Nja,sådär. Vi umgicks inte men vi hälsade när vi sågs.
7. Hur gammal är han? - 26
8. Älskar du honom
? -  Så otroligt mycket
9. Har du slagit honom?
 -  Ett par gånger fast jag har ångrat mig på en gång
10. Har du roligt med honom? - När jag är på bra humör så brukar jag ha roligt me honom :)

11. Har ni sex?
 - Jaa, det är klart ;)
12. Skulle du kunna bo med honom? - Det har jag gjort i över 3 år :P
13. Beskriv honom med tre ord? - Generös, snäll(ibland för snäll), omtänksam
14. Vet du nånting om honom? - Jag vet det jag behöver veta.
15. Har du gjort ett sugmärke på honom? - Haha, vill men får inte :(
16. Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - Tills vi skiljs åt
17. Får han dig att skratta? - Om jag är på bra humör så ja
18. Säg två ord hur du känner för honom? -  Kärlek och tillgivenhet
19. Vad för slags filmer ser ni på ihop? - Allt möjligt :P
20. Får du fjärilar i magen när du ser honom? - Inte så ofta längre men det händer :P

21. Vad har han för ögonfärg?
 - Blå/gråa
22. Vad är det finaste du fått av honom? - När han vågade ta första steget och öppna sig för mig
23. Har ni samma humor? - Haha, nä inte ofta iallafall
24. Planerar ni framtiden ihop? - Vi pratar om framtiden men vi planerar inget :(
25. Skulle han bli en bra pappa? -  Han skulle bli världens bästa pappa
26. Vad gjorde ni senast ni träffades? - Bråkade :(
27. Vad gör han när han inte är med dig? - Jobbar
28. Är du svartsjuk på andra tjejer? - All the time, tyvärr :(
29. Har ni bråkat nångång? - Vi bråkar titt som tätt men vi löser det alltid
30. Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? - Inte ens en dag (=

31. Skulle du kunna vara otrogen?
 - Egentligen inte om vi hade det bra i vårt förhållande :S
32. Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? -  Typ 1 vecka
33. Har ni samma åsikter om saker? - Nä, vi har helt olika åsikter om nästan allt
34. Vem håller i fjärkontrollen? -  JAG (= haha
35. Går ni ut ofta? - Inte direkt
36. Har ni samma musiksmak? -  Nää,det har vi inte
37. Är han romantisk? - Nej, och det saknar jag i vårt förhållande
38. Stöttar han dig med dina drömmar och mål? - Om det är drömmar och mål som funkar i hans liv så går det bra, annars så skiter han i mina drömmar och mål
39. Har han någon fobi? - Bögar?

40. Gillar han sport?
 -  Inte ett dugg
41. Är han en djurvän? - Absolut!
42. Kan han sjunga? - Öhh? Nä, verkligen inte
43. Spelar han nått instrument? - Nej
44. Kan han laga mat? - Nej, han vet knappt hur man kokar ris
45. Är han konstnärligt begåvad? - Nä, han kan knappt skriva snyggt :P
46. Är han envis? -  Som en åsna
47. Tycker han om att resa? - Det är det bästa han vet
48. Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? - Oj, ingen aning
49. Vad är det sötaste han sa sist? - Det är sällan jag får höra några söta saker från honom
50. En sak du vill göra med honom: - Skaffa barn med honom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0