Promenad till Långbro park

Dagens...

Mående:
Lite trött och illamående
Låt: Ingenting
Smink: Inget
Klädsel: Just nu, en handduk ;)
Händelse: Lilla Ceasar ramlade ner i toalettstolen och fick skrika säkert 10-15 min innan mamma fattade att nåt va fel
Planer: Smörja in benen, klä på mig, plocka undan lite,bädda sängen
Vill Ha: En skön promenad men jag vet inte om jag orkar :(
Saknad: Hihi, det ni ;)
Fundering: 4 dagar nu...På Fredag så :P
Bästa: Piggelin (svalkar gott i värmen)
Mat: Vette fan va man ska äta idag :S



God Dag!

Nu har jag precis kommit hem...Tog en promenad bort
till Långbro park....Det skulle jag aldrig ha gjort....haha...
Svetten bara rinner om mig och jag är helt slut...Men sen
efter en iskall dusch kommer det kännas skönt...Ska börja
ta den turen ett par gånger i veckan....Det är en lagom jobbig
promenad....Ska tjata på pojken också att vi ska åka dit nån
helg och ha picknick och sola där....Det är ju så mysigt....

Annars idag har jag suttit ute på balkongen nån timme och
byggt på min solbränna....Pojken ska få smörja in mig ikväll..

Ceasar tog ett dopp i toalettstolen också...haha...tyckte så synd
om honom när jag väl upptäckte det....Jag satt ju ute på balkongen
och ceasar pep och gnällde....Han brukar göra det när Whiskas
sätter igång och bråkar me honom så jag tänkte inte mer på det...
Efter kanske 10-15 min så tänkte jag efter att hans pip inte brukar
låta sådär när dom leker så då går jag till badrummet och hittar
Ceasar i toalettstolen...Han ville väl svalka ändan lite :P haha...

Nä, nu ska jag plocka undan lite och så innan älsklingen kommer
hem...


Hit till Långbro park tog jag en liten promenad. Visst är det mysigt?

Ciao

Kommentarer
Postat av: Tine

Hoppas det går bra på fredag! ;)

2009-06-30 @ 13:25:04
URL: http://frallanochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0