R.I.P Skalman

Dagens...

Mående:
Hyfsat, varken på topp eller nere på botten
Låt: Sommartider - Gyllene tider
Smink: Foundation, puder, mascara
Klädsel: Svarta harembyxor, svart linne me spetskant
Händelse: Lilla Skalman dog idag :'(
Planer: Se klart "hells kitchen", ta ett bad, kolla på tv
Vill Ha: Lite svalka
Saknad: Moster som jag inte har träffat på evigheter känns det som
Fundering: Hoppas Hoppas Hoppas *håller tummarna*
Bästa: Knivarna som vi köpte på IKEA
Mat: Potatisklyftor, kyckling, tsatsiki



God Kväll!

Idag har det varit en härlig varm dag....men fy satan va man
svettas då :P haha....Men jag klagar verkligen inte....Älskar
värme och sommaren....Men stackars M....haha....jag tänker
försöka se till att inte va höggravid på sommaren....haha.....

Jag och älsklingen har varit och shoppat lite idag på IKEA
och Zoo varuhuset....eller bara på IKEA....haha....vi skulle
köpa mer bark och underlag till Skalman men det va slut...
På IKEA köpte vi mammas födelsedagspresent, ett set me
3 köksknivar och ett knivställ....

När vi kom hem och skulle ta upp Skalman för att ge han mat
så såg vi att han va död :( Vi tror att han va sjuk men vi vet inte
varför han dog.....Så imorrn ska vi till Flottsbro för att begrava
den...Så det va nog guds sätt att berätta att Skalman va död
när vi va på Zoo varuhuset och det vi skulle köpa till Skalman
va slut...

Ha en bra kväll, nu ska jag ta en cigg...

Ciao

Kommentarer
Postat av: Tine

Ne höggravid på sommaren är INTE KUL! Fy fan :(



Men nu är det bara 6 veckor kvar... :D

2009-06-27 @ 19:30:13
URL: http://frallanochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0