Vilken Jävla Dag

Dagens...

Mående:
Skit :( slutkörd, stressad, trött, irriterad
Låt: Mitt gnäll
Smink: Foundation, puder, mascara
Klädsel: Svarta leggings, brun tunika, vitt linne, svarta ballerina
Händelse: Ceasar som kissade i sängen PRECIS efter att jag bytt sängkläder
Planer: Äta, bada, sova
Vill Ha: Ett break
Saknad: Lugn och ro
Fundering: Kommer jag hinna dö innan sommarlovet?
Bästa: Älsklingen kommer hem me mat till mig :)
Mat: Donken


God Kväll!

Den här dagen har varit skit från början till slut...Idag har jag
inte alls varit i form för något...Stressad till max i skolan, va nära
på att bryta ihop ett x antal gånger, frustrerad över att ingenting
vill som jag vill...

Kommer hem från skolan och skitdagen fortsätter....Börjar med
att byta sängkläder, sen sätta på en tvättmaskin....20 min efter
att jag bytt sängkläder är Ceasar där och pissar....Blir bara så
trött på allt...Är så jävla slut....snart går jag in i väggen och så
stannar jag fan där....

Men förhoppningsvis blir kvällen räddad...älsklingen är på väg hem
me donkenmat till mig nu....Är så förbannat hungrig och när jag
är hungrig blir jag på ett sjuhelvetes humör....Och sen ska jag ta ett
bad och bara låta den här dagen rinna av mig....Imorrn fortsätter ju
helvetet :(

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0