2 månader och 17 dagar kvar...

Söndag...veckans tråkigaste dag....jag och pojken har storstädat lite idag,
känns helt underbart med en nystädad och fin lägenhet och så har man tvättat
massa idag så överallt hänger nytvättat tvätt och det luktar ju så gott....

Åkte förbli lilla mamsen idag också och lämnade mjölk och massa tidingar....

Idag bestämde jag mig för lite saker....den 25 mars ska jag säga upp mitt mobil-
abonnemang för att spara pengar och så ska jag ner till Huddinge i veckan för
att gå in på Swedbank och avsluta mitt sparkonto där och så ska jag in på Nordea
och starta ett sparkonto där och skaffa e-legitimation....jag tycker att jag är ganska
duktig (= hoppas kunna spara minst 500 kr i månaden....måste få nån ordning på
min ekonomi, eller dom få slantar som jag har kvar efter att jag köpt busskort och
linser och då och då även kurslitteratur....haha...

Nu ska jag ta en cigg och sen hoppa in i duschen, smörja in mig, sätta på mig en
av pojkens t-shirtar och lägga mig i soffan och kolla på "Bones"

Om 2 månader och 17 dagar fyller jag 21 (=
Då hoppas jag att jag och pojken ska påbörja
vår barnverkstad (=


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0