Barn på nytt för ett par timmar

Åh, det va så härligt att få skjuts imorse av pojken....han kan va snäll när han
bara vill (= trafiken va helt kaos...som vanligt när det kommer massa snö :S

Förmiddagen förvandlades till en lekstuga och för ett par timmar blev man
barn på nytt....vi målade me vattenfärg och jag såg ut som en blå smurf...hade
blåa prickar i hela ansiktet och bägge händerna ändå upp till armbågarna va
täckta me blå färg....jag och D hade skitkul...haha...lyckades smeta ner honom
ordentligt....haha...men det va riktigt roligt....

På eftermiddagen gick vi igenom fallbeskrivningar och så ändrade vi lite på
morgon dagens schema...istället för att börja kl 13 och sluta kl 16 så börjar vi
kl 09 och slutar kl 12.....lite jobbigt men ändå skönare.....ska ju till optikern imorrn
vid halv 5 och innan det ska jag och älsklingen till maxi och köpa en snöskyffel och
sen ska vi till city gross och byta en lampa och sen blir det skärholmen....åh,imorrn
får jag mina linser....ni anar inte hur skönt det ska bli....ska bli så befriande...

På Fredag är det dags för klassfest (= eller klassfest och klassfest är det inte...
klassen är välkomna men man får ta me sina vänner och vem man vill så jag
ska ta me mig älsklingen....D och S har fixat en lokal vid södra station så mellan
19-23 ska jag supa.....haha.....ska bli roligt....

Och på Lördag har jag bjudit hit mamma och moa....vi ska käka våfflor och spela
lite buzz (ni ska höra va min mamma har tjatat om det) haha...men det ska bli väldigt
trevligt...

Träffade ju även frugan och Tintin...vi va uppe i deras nya lgh en sväng och det såg bra
ut....lite sliten men dom har ju iaf fått upp nya tapeter....ska bli spännande att se sen när dom
har flyttat in och fått allt iordning....sen åkte vi hem till för en snabb fika och lite skitsnack....

Innan jag och pojken åkte hem så svängde vi förbi Heron city för att köpa pizza på pizzy hut
och så va vi inne på media markt och köpte två filmer....blev saw 5 och mirrors....har ju inte
sett nån av dom än....

Nu kollar vi på arga snickarn och sen blir det en dusch innan man går och lägger sig...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0