Förlåt?

Jag vet inte vad jag har gjort men vad det än är så är jag ledsen.

Just nu verkar du inte vilja ha nåt me mig att göra och allt jag vill är
att få veta vad jag har gjort?

Snälla frugan, va har jag gjort?

Jag vill inte förlora dig. Hela dagen har jag bara gått runt och tänkt
på va jag har gjort dig. Du säger att jag inte hör av mig nu för tiden
och att jag har glömt dig sen du blev gravid men det stämmer inte.

Visserligen är det jobbigt att du är gravid men att jag skulle sluta höra
av mig pga det? Aldrig.

Jag hittade en jätte fin sak till dig idag som jag är sugen på att köpa....tror
att du skulle uppskatta det....

Fan gumman....berätta va jag har gjort.....

Hör av dig när du känner att du vill....jag tänker fortfarande höra av mig även fast
jag vet att du inte kommer svara...

Jag älskar dig och det kommer jag alltid göra....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hah, om "frugan" är samma brud som i dina tidigare inlägg så kanske hon är sur för det du skrivit? Skulle jag blivit. Speciellt ifall man skriver det i bloggen istället för att prata öppet med henne om det. Eller har du d?

2009-03-26 @ 22:07:27
Postat av: Anonym

Jag har pratat me henne om det, jag ville att vi skulle träffas för att prata igenom allt men hon ville inte det. Finns inte mycket mer jag kan göra.

2009-03-27 @ 09:58:40
Postat av: Anonym

du gör helt rätt din fruga borde ha fattat att innan hon ringer o tjatar om sin unge... o d e klart som fan att du ska kunmna skriva det du känner här!!!!!!!!!

2009-03-27 @ 20:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0