Hatar Helt Plötsligt Lediga Dagar

God Kväll!

Jag hatar lediga dagar....då har jag inget att göra, då tänker jag massa på allt
det jobbiga och det är knappt att jag står ut....

Va ju ledig idag....låg i sängen större delen av dagen och kvällen och bara läste....
Orkade inte tänka på frugan och hennes graviditet...det är så jävla jobbigt.....vill inte
be henne va tyst....förstår att hon behöver prata av sig....det här är nåt jag måste stå
ut me.....vare sig jag vill eller inte.....men det tar på krafterna.....Ibland orkar jag inte ens
svara när frugan ringer...inget illa menat gumman men jag orkar inte lyssna på ditt
prat om MVC m.m när jag allra helst vill lägga på och gråta för det gör så ont.....du av
nån vet vad jag går igenom....men jag begär inte att du inte ska ringa till mig om du vill
prata...jag måste ta mig igenom det här men ha lite överseende.....du måste ha märkt att
så fort du börjar prata om din gravidtet så ändras mitt tonläge.....jag är ledsen vännen men
det är så det är....

Annars idag har jag inte gjort ett jävla skit.....längtar till skolan...skönt me heldag imorrn men
sen kommer 4 lediga dagar.....vill inte tänka....

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag blir nästintill chockad när jag läser om din fruga... hon om någon borde veta hur du känner, finns säker någon annnan hon kan ta sina tankar med.... Alla i din närhet vet om din längtan efter barn och hur jobbigt det är när du vill men patrik vill vänta o så kommer ens bästa vän o får det man själv har drömt om... du har all rätt i världen o vara ledsen o inte orka höra på allt o alla detaljer!!!! o hon borde fatta att hon inte behöver hälla info över dig... visst hon kanske vill ha stöd o så, men d kan man få och ta på anadra sätt..

2009-03-25 @ 15:21:51
Postat av: Anonym

Så mycket för att vara glad för sina vänners skull?

2009-03-25 @ 20:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0