Ishockey

Usch, pojken sitter och kollar på ishockey och jag försöker fördriva tiden med att
blogga lite....men han får bara se fram till kl 21 för då ska jag se ett program...haha...

Igår va vi ju hos Tintin och Frugan på kalasfika..haha....där va det fullt hus....usch....
va bara jobbigt och klaustrofobiskt....men visst, det va trevligt att träffa endel igen
men mest åkte jag för att gratta Tintin och hälsa på Frugan....resten va bara där
liksom...haha....

Fick en rejäl sovmorgon imorse...började kl 13.00....va lite skönt....skolan va bara
så seg idag....hade intro till delkurs två som handlar om kommunikation med
människor i kris....det är jätte intressant....har prov på det på Fredag...haha....men
iaf så slutade vi 4 idag.....

Imorrn är jag ledig och då ska jag och pojken åka och tvätta hans bil (fick sån lust
att göra det idag) haha och sen ska vi duscha av alla blommor....och imorrn kommer
ju även några nissar hit nångång mellan 17-20 för att kolla ventilationen.....

Nu ska jag gå ut i köket och ta en cigg och sen ska jag ta en thailändsk typ redbull
och så ska jag smörja in mig och sätta på mig en av pojkens t-shirtar....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0