Kommer Jag Orka?

Skolan va skiiiitseg idag.....usch....inge roligt alls....och imorrn går
vi bara EN fuckin' timme...vadå meningslöst.....jaja...

Patrik har beslutat sig för att sadla om från målare till busschaffis...
men när det gäller honom så snackar han mycket men när det väl gäller
så drar han sig undan...så det ska bli intressant....men jag förstår att han
vill byta bana...igår fick han ju kicken igen pga arbetsbrist....men jag orkar'
inte bry mig....har nog me problem så det räcker....och Patrik tänker inte på
mig och undrar hur jag mår och va jag känner så varför ska jag slösa massa
tid på honom....Han kunde göra så mycket för att ens försöka få mig att må
bättre men han skiter ju i det....

Jag vill ge vårt förhållande en chans till men det känns som om jag redan gett det
miljontals chanser och det blir bättre för studen men sen rasar allt igen...Kommer
jag orka om jag ger det en sista chans?

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0