Land Och Rike Runt

God Kväll!

Jag har så ont i mina fötter...känns som om jag har gått flera mil.....skulle inte förvåna
mig om jag har gjort det också....haha....jag och älsklingen åkte först till nacka forum
och där köpte vi nya gympaskor (bild finns längre ner)....gick omrking där ett par timmar,
sen åkte vi till Sickla och köpte linsvätska och gick omkring där ett par timmar, sen blev
till en tur till Silvan för att kolla upp hur mycket färgen kostade och så skulle vi titta på våra
tapeter.....som givetvis va slut......blev så besviken.....och dom skulle tydligen lägga ner Silvan
så dom beställer ju inte hem mer.....blev så arg.....så nu måste vi på jakt efter nya tapeter....


 Patriks skor längst fram och så mina skor bakom

 Jag innan vi åkte iväg

 Posade lite på toa :P hehe

Nu ska jag ta en cigg och pojken ska kolla på antikrundan....sen blir det bad och
ev film...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0