Målarfärg Och Tapeter

Godmorgon!

Skönt me Lördag idag...När man går i skolan och eller jobbar hela veckorna
lär man sig verkligen att uppskatta helgen.....Pojken som bara är hemma ligger
fortfarande och sover.....jäkla sömntuta....han får sova 40 min till men sen ska
jag väcka honom.....

Idag ska vi ju till Woody, Silvan, Bauhaus och Hornbach för att kolla efter målarfärg
och tapeter.....gud, va jag längtar....hoppas bara att jag hittar 2 tapeter som både jag
och pojken vill ha...det är det svåraste, jag kanske hittar en tapet som jag älskar men
så hatar patrik verkligen den.....nä, så får det inte bli.....nu måste jag tänka positivt....

Whiskas har blivit helt galen...han springer runt som en tok, upp på klösbrädan, biter tag
i sin svans och springer runt i cirklar....tänk om man hade hans energi såhär på morgonen....

Nu ska jag gå till köket och ta en cigg och ett glad juice....får hoppas att pojken vaknar snart för
det är så tråkigt att att va uppe själv....kanske lägger mig i soffan och läser lite....hehe...

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0