Under Bearbetning

Min blogg ser ju helt okej förutom att jag vill ändra bakgrundsfärgen på
mina inlägg men jag har inte den kodraden så jag vette tusan hur jag ska
fixa det...men nu får bloggen va såhär tills vidare...

Älsklingen håller på och renoverar för fullt....vi började me hallen och hittils
han har hunnit att sätta väv i taket och spacklat alla väggar....får se va det blir
för färg där sen...vi ska iväg imorrn eller på lördag och kolla på tapeter och färg...
Längtar som bara den....har ju velat renovera jätte länge nu så ni förstår att jag
är glad när pojken äntligen fått arslet ur vagnen och börjat (=

Annars idag händer inte mer än vanligt...ska byta sängkläder och sen börja me
maten...blir köttfärssås och spaghetti idag...

Ciao

Kommentarer
Postat av: vessli

Tack för den fina komentaren den värmde :)



Jag hoppas du och din pojk fick den nystart ni behövde :)



Kram

2009-03-20 @ 10:11:29
URL: http://vessli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0