Vad har DU i ditt bagage?

Eftermiddagpasset i skolan gick bra....kollade på film....va så hemskt....
Ett inslag handlade om gatubarn i Guatemala (?) hur dom överlevde
vardagen osv....usch säger jag bara.....efter filmen så påbörjade vi vår
"ryggsäck"....den kommer bli som en adventskalender och i luckorna
ska vi skriva det vi har i vårt bagage...asså, vi ska skriva om vårt förflutna
och allt det där....jag är ju en ganska öppen person och jag har inga problem
att öppna mig för folk och berätta allt jag varit me om.....

Imorrn är det förmiddagspass och kl 12 kommer pojken och mamma och
hämtar upp mig i skolan.....sen ska vi hit på kaffe och vid 15-tiden skjutsar
pojken oss till skärholmen...jag och mamma ska shoppa lite och kl 17.50
har jag tid hos optikern för kontroll....ska bli väldigt trevligt....jag nog köpa ett
långt linne och kanske en tröja.....mamma skulle betala lite (= hehe...

Nu ska jag klä på mig och sen kolla på tv en liten stund....är så himla trött, vill
egentligen bara gå och lägga mig...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0