1 Dag Kvar...

God Morgon!

Har som vanligt ändrat min blogg....även om jag mår skit så får jag inte låta
det gå ut över min design på bloggen....den va så dyster förut men nu är den
glad igen....måste bara fixa några småsaker men det gör jag vid ett senare
tillfälle...har redan suttit me bloggen i över 1 timme.....

Vad händer idag då? Förhoppningsvis kommer Carro förbi om hon inte jobbar....
Vi ska bara sitta ute på gräsmattan och dela på en flaska vin och slappa....gud
så skönt.....hoppas att det blir riktigt varmt idag.....vill sola och bli brun....

Ska städa idag också, måste ju va fint när man får gäster (= Och dessutom mår
jag bra när det är rent här....

1 dag kvar..... ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0