1 Maj

God Dag!

Vaknade ohyggligt tidigt idag...vaknade vid halv 8 pga av pojken inte
låg brevid mig....gick upp och såg att han satt framför datan....sen tog
jag täcket och kröp ner i soffan och kollade på tv...

Idag tänker jag bara va hemma och ta det lugnt.....

Pojken åkte precis in till stan för att måla hos sina föräldrar så jag
tänkte sätta på lite musik och sätta mig i solen ett par timmar.....
Är trött på att vara blek, nu jädrar blir det till att lapa sol ett tag....

16 dagar kvar.... (= ett år närmare döden och ett år till som chansen
minskar att bli gravid.....visst är jag munter? höhö...

Ha en bra dag allihopa...

Ciao

Kommentarer
Postat av: Madeleine

får man gissa sig till att det var du som kommenterade i min blogg ;)

2009-05-01 @ 18:28:05
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0