Äntligen Är Det Över (=

God Dag!

Idag va det min sista dag på praktiken....sååååå himla skönt....
dessutom fick jag sluta en timme tidigare....så nu får jag efter
mycket om och men njuta av mina lediga dagar med klassen....

Apropå ledighet så är jag ledig från och med nu fram tills på
Tisdag morgon halv 9 (= känner att det verkligen behövs nu...
Är mycket i skolan och runt om och jag orkar bara inte allt....

Är egentligen inte ledig imorrn, vi ska spela brännboll på
förmiddagen men jag är inte höjdare på det så jag skippar
nog det och sover istället (=

Nu ska jag diska och fixa me diverse andra hushållssysslor
innan pojken kommer hem om ca 1,5 timme....ikväll blir det
lövbiff me pommes frites och bearneisesås till middag....vi
kunde inte enas om en maträtt så därför blev det det där :P

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0